今日,係我地中一級既中史畫劇比賽!雖然我知我地一定好唔掂!
但係我地表演亦都能夠令人笑得出,我已經好滿足啦!
今朝同姑媽表哥一齊食野!但係食完野既時候太早,約左佢地11:45!我又冇帶傘!
返屋企攞再去搭地鐵,但係見唔到佢好失望,好唔開心,想喊!唔通我對MTRBOY既感情真係咁深!
但係佢一定連我係邊個都唔知!一個只係朝朝搭地鐵見到既女仔,佢又點會注意呀!我又生到又矮又肥又醜樣!
佢更加唔知我係邊個啦!唉!好唔開心!不過...
我11:05去到7仔!太早啦!明明約左11:45嫁!諗住打比文姐!但個電話D分鐘用哂!唔記得增值!
等下等下,比我見到我阿哥個FD-黎生!下!好耐冇見佢!同佢講左兩句!佢要返工唔得閒同我吹水!
再等左陣,比我見到文姐!但係我已經腳軟啦!我等左成半個鍾!嘩!終於等到佢!
再等埋中中,一齊返學!
終於都表演啦!我講最好個隊啦!係1d,我覺得扮王昭君個個男仔好有專業精神呀!
好少男仔會比人化妝仲要札辮!但係佢套衫好靚呀!我覺得佢係偉大呀!咁都可以上台!
但係真係好好笑嫁!佢地攞獎簡直實至名歸!仲有呀!岩岩我阿哥打比我呀!
佢話去海洋公園既時候買左隻白色既水母公仔比我呀!佢問我做緊乜!我話整緊日記d野!
佢問我有冇打佢既係日記!佢話佢話哂都係我阿哥!我話好似你返黎食飯咪有打囉!但係好多都係壞話!
佢話每日打話掛住阿哥!我話冇!佢話扔左個公仔唔比我!我話唔好啦!我話而家開始我日日打啦!
比隻公仔我呀!好似好衰呀我!淨係要隻公仔!佢話佢係粉腸我話我好鍾意食嫁!我話你送你比我啦!
佢話唔好!我話你個心都比左第二個!唔係我度嗚...!明串佢溝女!我阿哥仲要玩番我話我個心從來都唔係你度!
比佢激死!個日記今日又唔同左啦!唔講啦!886!
|