琴日我問我家姐 問佢:你讀書辛苦d的番工辛苦d? 佢話:你覺得呢? 我停左係到諗 諗左好耐 最尾我冇答佢 佢同我講左好多野 講家事 跟住我反左房... 扒左係到一路喊一路諗 大個D la 5好做d野激呀爸呀媽,如果5係 我會再見5到佢地2個 5好再問我點解對眼金日咁紅!!!!!