§※假如.....※§
假如我有一個簡單既頭腦..........
假如我身體無問題............
假如我有個溫暖既家庭..........
假如我係天才..........
假如我好有錢.........
咁.........個個既我會係點既呢??
tim_tim_816
暱稱: 【§ChLoE§】
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
最新文章
09大事回顧
支持
信心?點寫?
信心?點寫?
◎NoTe◎
文章分類
全部 (60)
§好聽好歌§ (3)
我思●我想 (23)
其他 (3)
奇人趣事 (20)
真情剖白 (17)
未分類 (1)
現在時間是...........
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
月曆
每月文章
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 92
今日人氣: 1
累積人氣: 2489
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


『2008年大事回饋』 愉快 分類: 奇人趣事

光陰似箭,日月如梭。話咁快2008年又完結囉~依一年真係喜恕哀樂都有齊唒^^除咗有咁多唔同既情感之外,從中都學到好多,得到好多既~依家就同大家一齊回饋下我依年所發生既事喇~@@

 

1:我係上學期既考試週入面由於太早起身既關係,係考試時竟然………瞓著咗,真係咁大個女第1次控制唔到自己.點解會咁既??

2:係我同佢第1個情人節=]我因為咁…….就係新年既時候問親戚點整朱古力喇~^^”亦因為整既時候發現對自己嚟講都幾困難架,攪到自己喊喔^^”真係傻。因為到最後我又整到喎。=]*除咗係我同佢第1個情人節之外,重有係依個月係我第1次見佢d fd添呀@@

 

3:當時既我已經返咗教會一段時間,好穩定。重有一個諗法就係希望身邊既人都可以返到教會,因為咁我就幫d fd申請復康巴,但由於有d問題所以要取消我所申請既車。而我就要面臨差d畀人罰款既結果,好彩身邊有好多人幫我,支持我,最後復康巴呇a亦接受我地既道歉,唔再追究。係依件事入面,我喊咗好多次、驚過、擔心過,但同時我就學到以後做野既時候問埋人地攞意見,咁就可以減少錯既機會又唔會麻煩到人喇。除咗我發生咗大年事之外,香港都有架,就係依個流感喇。因為咁我地就要放一個幾長既假,唔知大家諗返轉頭依個假期放唔放好呢??

 

4:太忙囉~由於放咗個長假所以趕書中………………為考試喔=]

 

5:512】,相信大家都記得依日。四川大地震除咗令我地感到好心酸,好唔開心之外,我覺得重可以提醒我地人既生命真係好短暫,所以我地要珍惜時間,珍惜自己生命喔=]依家四川重係維修緊,希望佢地早日有返一個屋企喇~

 

6:我地既下學期考試又嚟囉,我又係考試既時候變咗一個睡公主囉~(he~不過係唔靚女既公主)好彩我唔係瞓咗好耐咋,而且每次瞓既時候都係因為唔識做先瞓咗,唔係就死囉。

 

7:係依個月真係好特別,好開心,覺得自己好幸福添~^^點解咁講??因為我係第1次無去聯校結業喇,另外就係遲咗一個星期放暑假呀>.<,但係都無影響我既心情喎,因為有好開心既野係依個月發生咗呀!^^首先第1樣令我開心既事就係我攞咗第一名同獎學金攞到依個咁好既成績總算無白費心機同老師對我既期望。攞完好成績之後,另一樣好心既事就係……..我同佢1週年喇~依段日子真係好漫長,好漫長喔~大家由唔了解,唔明對方心態到一個就算間唔中有dd小問題或我發脾氣都能夠接受。所以我地先可以發展至今~=]*重有就係有老師請咗我同思婷睇<離留記>依套咁有意義既劇當獎勵我地攞第一添~^^

 

8:d fd佢地好好呀,佢地話係我生日前去海洋公園一齊玩同提早慶祝一次先喎~佢地真係有心呀好感動=]之後我又同另外幾位fd&佢齊度祝我既生日,重有好多禮物添^^諗返起真係超開心喔~

 

9:新既學期開始喇!!!話咁快我今個學期開始就讀中三喇~去開始諗下自己既將來喔,小添添^^”另外係9月尾有喜事發生喇,就係我地宿舍有新屋住喇!!都幾令架~不過係個喜事好快就令人好失望囉=[,因為搬到入去一個星期後問題就開始出現喇,爆*渠、無熱水同落雨個陣樓下就會有水災,要姑娘拖地>.<所以大家由好開心轉為對依間咁既宿舍無希望囉T_T不過依個9月可能就係好多香港人唔開心既月份囉,首先有毒奶粉事件,令好多BB都有腎結石,好慘呀>.<BB出事之後,到大人出事喇,金融海肅股市大跌,令好多人既銀包都有好多傷口呀。而好多國家都紛紛派錢出嚟求人求市,又開會希望合力救市喇,但其實依個惡夢個陣重未正式開始,真正既開始依家先出現……………

 

10:已經轉咗嚟QOOZA打囉(其實8月已經係)依個月我又有喜事喇~就係我表哥結婚喇,雖然我唔係太鍾意個位表嫂,不過都再次祝呇a長長久久囉,重有快D生返個畀二舅父佢地玩呀^^我地等你地個BB~除咗有喜事,重有奇事,因為岑sir依個月日日都出咗去讀書所以有好多唔同既代課老師嚟教我地。而佢地真係各有各特別,各出招。^^”好彩我地班都算叻頂得住唔同老師既招姐,唔係我地一定個個死唒。好彩岑sir返之後見到我地未死唒,不過佢返到嚟就真係好趕囉,真係辛苦佢囉~

 

11:唔知係咪因為今年我地2個個都好忙既關係,大家溝通少咗,但我又無因為咁諗咗d咩出嚟喎,可能因為太忙無時間諗喇,只係覺得感覺有d怪姐。另外我返咗學已經差唔多就嚟有3個月喇,上到中三唔知點解我既成績突然好似最近既股票咁大跌,好似人地話岩岩上中學咁既成績,好彩未去到唔合格姐。不過對我嚟講已經有影響喇,因為…………………………已經開始見到自己以前既影子出現咗喇,而且今次重要係比以前更恐怖,可能因為之前成績幾好而導致掛,自己都唔知。

 

12:我已經開始好似好多野都好唔如意咁,攪到個人開始崩潰了。自己竟然可以喊到唔識停,太可怕喇。完住唔識控制自己咁。雖然今個月我地中三班又有得去成長營,但當時既我都唔知自己既心情係點,好亂,好似失去咗平日傻傻地既心。另外,我已經無返教會一段時間喇,自己開始無咗返教會既心態,而且想叉都變埋,到依家重未知自己想點。雖然依個月有好多令我唔開心既事但好彩我好快回復返,只係依家既我又唔知變咗做一個唔知咩既人咁,個人好似突然係讀書方面又再次提唔起勁。即使我係依個聖誕有溫書,但每次溫書都好難上心,我究竟係放鬆自己定放棄自己??聽落依個月睇嚟我真係好似一D歡樂都無咁,其實又唔係既,今個聖誕我收到一個好可愛既UNAZUKIN暖水杯(唔識讀,自己上網睇下係咩公仔喇)重有就係第1次食依個好好味但好臭既臭豆腐喇~算係為我依個月帶咗DD開心既事喇~

 

好快2008年又完結喇,好多唔開心既事都將會離開我地,個D美好既事只好永遠留係心中當回憶。希望大家新一年事事順利,世界和平,人人有工開有飯食。自己就能夠快D變返原來既自己喇~最後祝大家新年快樂!!!Happy 2009~!!!

最後送上一張我覺得既靚既相,唔知大家覺得添呢??

 此圖片是由萬同學提供既,因為我無辦法影到夜景所以借用佢d相,再次係到唔該佢=]

 

                                            ☆╭┐┌╮☆°.﹒ 
                                                        ╭┘└┘└╮∴°☆° 
                                                        └┐..┌└──╮∴°
╭                                                         ┴──┤HAPPY ├╮ 
                                                          │2oo9│NEW   │●° 
                                                               ╰┬──╯YEAR  │∴°﹒
                                                               ☆ |ˍ|ˍ/|ˍ|ˍ/∴☆.