今日,係一個極度無聊既一日-.-
今朝我訓到九點幾先起身,之後去左沖涼-.-
呢d通常係我朝早必做既野,可能我有d潔癖.....
之後就上miss ip個xg睇下,點知比潘星任係留言話我-.-,我覺得佢好有問題
之後我話番佢,婷之後就上埋黎一齊......潘星任見到就串番我地
串串下,我就肚餓,煮左琴日果包係上全方位送既通粉-.-
包通粉煮左我一個字-.-食就食1分鐘,早知出去食野啦我-.-
食完就慢慢玩miss ip既xg留言,玩到12點到咁冇玩,因為輝叫我地停
之後呢件野就冇哂事,跟住就係del留言,有排del呀-.-del到想死
del哂之後就係食午餐時候,我同簡同婷出左去食銀龍-.-
我食河粉,簡食唔知咩野薯條餐,婷就食河粉,婷無啦啦加左兩茶匙辣油落我到
佢自己就加左2.5茶匙-.-,膠膠地...我冇叫野飲,所以冇野飲好口干-.-
食完之後佢地話去百佳買陸運會既野喎-.-之後跟左佢地去
買黎買去咪又係果d野,我覺得唔洗今日買囉-.-佢地又唔理我-.-
我買左$19.6野,e+打blog果陣又食哂-.-遲d又要買番......
買完又話要黎我屋企,黎我屋企玩msn-.-,msn到輝叫我地去暉屋企打牌
成日打...好悶-.-"我當然都係冇打果個,我係房玩lf2><"
之後佢地同我玩鬥地主,鬥地主我做地主嬴過一場-.-之後冇咩嬴過-.-
其實黎黎去去就係打牌之後我打機最後走人咁簡單-.-
嘩,打到e+11:50pm啦....咁我唔玩啦,係咁先>o<"
|