To day,係陸運會,也是一個發悶的一日
今朝要好早起身呀,琴晚仲係張床到訓黎訓去都訓唔到
朝早,換3果d野我都未做,羅鑽平就打左黎問我係唔係7:30 ok等
我就話係-.-跟住快速換3+刷牙
換好啦,落去等人啦,去到ok啦,比人笑啦,個頭7啦
我早知唔去頌富剪啦,唉-.-......d人就陸續黎到,等齊人就出發去運動場lu
- 中陣飛左好多野 -
食飯啦,我同龜,舒佢地係食同一樣野,但係佢地話好難食
我覺得一般,食得落,簡就食三明治
佢個餐都有好多野食,食完飯就係下午既賽事
第一場既就係我,我係玩壘球,第29個扔
我扔就唔係扔得好好,但係差d入季軍,shit><
其實,放左學之後都係去龜屋企
佢地都係打牌,我就係玩鬥地主
其實我去佢屋企唔係打牌,係打啤/打機
今日好悶呀>o<~~~~!!!!!"""""
|