今日要去螢火蟲果個集會....遲左出門口又遲左去到 .. 成組人我係最遲 .. (除左冇黎果d)""
我地果陣差唔多全部都係 3d ... 除左 2個 F4既大使同2個 F2 ..""
我點左名之後就係 label 度寫自己個名 ... 跟住就玩左個 [[烏鴉同烏蠅]] 既遊戲 ..""
玩完就坐番去 .. 跟住就諗組名 + 口號 ...開頭就係咁玩野 ,,, 又話飯廳又話客廳 ..""
之後就話野口組 .. 陳煜文同房廣發仲諗左個口號 [[野口組 ,, 野口組 ,, 一齊幫下 D 南亞佬]]""
不過最後決定就係 [[佛組]] ... 口號 :::佛組佛組 ... 日日笑到唔識老 ... = = ""
跟住就聽果個0麥水講野 .... 好悶 .. 聽完之後房廣發同陳煜文就走左 .. ""
之後又玩 .. 要成組人除左手之外 .. 身體任何部分都唔可以掂地 ..""
我同呀 wing超慘 .. 又着裙 wor .. d橋又唔 work 又要我地試左先 ... 我地係咁用外套遮 ""
之後我超唔 gur ,, 有個 [[游嘟望]] [[嘟希望]] [[游希嘟]] 既物體講既一番說話令我睇出佢人格""
佢話我 ::: 驚咩呀 !? 你走光都冇人睇架啦 ... 語氣超唔掂 ... 你洗唔洗呀 !?你係女仔咩!?
俾你試下做女仔呀 .. 你會唔會咁 ..!? 如果唔會就證明個女仔好恨走光俾人睇啦 .. ""
唔知咁多就唔好咁多爹 .. 又唔係唔知男同女既分別 .. 唔細架喇 .. 幼稚園老師冇教咩!?""
各位女士 ,,, 本人在此奉獻一句 .. 若你既男朋友好似以上既人兄咁 .. 咁你執到都喊 3 聲 !!""
咁唔識明白女仔既人 .. 唔死都冇用 .. 冇 D風度 .. 一時又懶係同人地熟咁 ,, 嗌到咁熟 ..""
咩意思先 !? 我唔係好鍾意D我唔太鍾意同唔太熟既人嗌得我咁親切 WOR ... ""
唔該最好就嗌番我全名呀 .. 咁會好聽 D ... 嗌我做呀 TING既人一定要係我最愛既朋友們 !!""
搞左咁耐 .. 一開始就同人講我地一定得咁 .. 點知組組都得 .. 我地就係最後 ..""
係咪好無奈先 .. 又搞到我同呀 WING係咁走光 .. 唉 ..""
之後就講個攤位既野 .. 我同呀 WING都冇聽 ... 一齊傾計 .. 之後又見到 SO 迪 .. ""
咁又同佢傾傾 .. 佢走出走入都好多次下 .. 我地都同佢傾左好多次 ..""
到左 1點到就散 BAND .. 要填埋 D野先走得 .. 再等埋呀倩 .. 1點半走人 ..""
一齊去左生活滋味食 .. 跟住就番屋企喇 ..""
|