/___\ 唉. 金日正常番學啦. 對卷 自己都好唔滿意 好唔掂啊 唔可以淨係合格 都要高分至得咖 明明係簡單既野都做錯:( 我真係樣樣野都比唔上佢? 金日真係極攰 膊頭好痛呀T口T 番到屋企附近落雨>_< 落雨有咩好怕喎? 我就係怕呀!屌.v.! 番到屋企喊左陣 恢復元氣.v. 開電腦!ya!