金日好開心呀A_A 幾經風雨 終於去左不江街3: D 本來好熱搞到好炆-__-v 不過最後都喪買左好多蚊蚊$_$ 見到好多小學/中學人-x- 最後見到李汶浩:$:$:$ 好開心:$:$:$:$ 跟住番到屋企心情靚哂:-> 論住試新3同影相相! 巧high心牙 XDDDDD 仲買粒冷.3. 我要整比人.v.講真既! 仲有下個星期我一定要打邊邊.V.講真既!