|
Haaaa:)★
|
| 琴日星期6:-)
10點要到天華做義工-_-
我訓到9點t_t
起身快快刷牙換3洗頭吹頭整野出去-)
去到只係9點9-_-咩事?
跟住就見到一班令仔令女跟住就分組去啦:-)
同雪j 肥c shan一組 好野!:)
跟住d野好多好多aoa記住就算了XDDD
去完就同釗先生,雪j,肥bob,yingb,kam仔去飲茶:o
搞喊左yingb~_~ 跟住d野好難食.. 食完之後俾錢錢$_$
之後去抽獎._. 記得要抽中._. 之後佢到天瑞saybye.
跟住kamb去不江.. 無聊到喊哂口@__@
之後閃番屋企@__@ 食朱古力爽皮
金日.v.
打邊邊.
e家沖去食野唔多講.v.
全部我至愛^o^好野yoyoyoyo!
end
| |
|
« | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | ... | 477 | »
|
|