| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-09-25 |
分類: 未分類 |
2009.9.26☀
放學同lunch都見到你.真係幾正,)個衰豬番左大陸真係幾悶下-,-
星期六屋企人形都無隻l0r.唔該!!!兒家真係唔多想出夜-,-
因為無地方好去..同無人陪我-,-仲會有條煩友.煩我番屋企.
但係係屋企就悶到死..念到啦xd
|
| 發表時間:2009-09-25 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-09-21 |
分類: 未分類 |
2009.9.21☀
真係好攰牙/3\兒幾日真係多人病...
去睇e生.岩岩黎果d要等70個-0-真係好勁.好彩我約左姐
小婷右病老公右病..同你結婚咪淨無睇e生都睇到無錢/3\
今日比媽媽話.你地唔好成日去睇戲啦.做多d運動仲好啦.
哈哈..如果同老公一齊去跑步應該幾正
衰豬.我地話錦快就一年啦.哈哈..仲愈黎愈恩愛..
哈哈..唔好妒嫉我地啦
唉..依個世界真係無唔令既女人.只有懶既女人..
我連化妝都懶/口\真係衰/3\
d人p相..化曬妝.真係2個樣-,-
|
| 發表時間:2009-09-21 01:44 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-09-13 |
分類: 未分類 |
2009.9.13☀
仲有3日炸,,點解點時間錦快??
我仲味決定送咩比你牙/口\算啦,,,慢慢念..
原來一段感情真係好難先可以維持得好..
每一次既嘈交刀係代表左每一次既考驗.
雖然我地經歷既野唔多都唔小..
但我希望我地可以維持到依段美好既感情..
為左我深愛既寶貝而努力!! |
| 發表時間:2009-09-13 01:51 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 12 | »
|