| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-07-27 |
分類: 未分類 |
第一次係到打野比老公;
林先生
唔覺唔覺同你一齊左10個月11日啦
勁野xd唔知點解同你一齊好似無咩安全感/_\
但係念念下.,.你刀無咩理由唔要我啦xd
可能我怕你好似以前錦對我瓜.,,,
不過講解真你依幾日真係變左小小/.\
我知你唔想對我惡.,.,...
但係玩果d可唔可以唔要?
因為真係會唔開心/_\同埋有d煩嫁.,
傻佬你成日刀話怕我比人搶左..
但係你我對我真係忽冷忽熱/.\
好唔知點丫/_\
有時你就好溫柔,.,有時右好惡...
有時你好熱情..有時右好冷淡..,..
有時你好關心我.,.有時右咩刀唔問下....
就好似今日我番大陸錦..,.
你一個電話同信息刀無?!
可能你真係好攰..但係點解支前右有?
你琴日仲對我好熱情..
點解今日右錦冷淡?老公老公..你答下我丫
可能我地真係太小溝通啦..
可唔可以留多D時間比我?
|
| 發表時間:2009-07-27 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-07-27 |
分類: 未分類 |
悶-_-星期一
番左大陸..
好掛住你地牙/口\
林先生你依幾日做咩牙?
怪怪地錦既/3\
琴日同老公落左荃灣打機-,-
仲去左夾公仔
170蚊就錦無左/口\
支後好悶心 |
| 發表時間:2009-07-27 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-07-26 |
分類: 未分類 |
看著他人甜蜜真有點不甘心!.
為甚麼你每星期只有一天假期呢/3\
我既小寶寶天日放假啦
希望佢有錢啦/3\錦就有公仔收.有機打. |
| 發表時間:2009-07-26 12:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|