| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-09-02 |
分類: 未分類 |
2009.9.2☀
今日係鬼節10.哈哈好鬼正.琴晚仲特燈早d訓.
仲有14日.就一年啦.真係好其代.
不過果日要番學.真無引-.-
其實同林先生一齊左錦內仲錦恩愛.真係幾好._.
真係好希望2011年 既生日你可以陪我過.
點解?
唔話比你地知住; ) 估下啦; )
你應承我既野.唔該你好好記住丫.
你知d青少年痴呆症好難搞嫁啦?!哈哈.
|
| 發表時間:2009-09-02 01:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-08-31 |
分類: 未分類 |
2009.8.31☀
過埋今日就要返學啦.-.開心.
依個暑假過得好無聊.不過有好多新朋友仔: )
甚麼都有..但還是像缺了點..
總不知道是甚麼..奇怪...從來沒有我得不到的...
只有放棄的...天牙!為甚麼會這樣呢?
我的世界怪怪的..從沒有人進入過..一時一樣真討厭..
林先生仲有16日就1年啦..❤
希望我地日日都相親相愛..唔準你再恰我丫\口/ |
| 發表時間:2009-08-31 01:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2009-08-22 |
分類: 未分類 |
2009.8.22 ☀
唉,,個暑假就錦無左/口\好多野刀好後悔..無論..
愛情.友情,時間.仲有好多好多
雖然兒家擁有既野比以前多好多..
睇落去好似好幸福.但係原來...
自己唔中意既野..擁有幾多刀無意思..
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
十一個月零6日☀LLY,我愛你
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
|
| 發表時間:2009-08-22 01:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|