0830-1030 人際
終於到左拍廣告既日子喇,好興奮
先比半個鍾我地彩排
我地第2組拍,好快到-3-
吾夠時間準備,基本上可以話冇準備過-3-
廣告1:戒賭 (個仔吾生性)
瓜健系主角,個造形好正,完全帶出到個神緒
廣告2:Gatsby (木村止汗濟)
長毛單拖做主角,一take過OK!
我以你為榮ah長毛,可以做得甘放,呵
仲突登著件超開胸衫返黎,哈
你以後可以名留青史魯!
廣告3:曬駱駝 (沙灘)
我同家建做主角
ha,好正,講堅!
廣告4:得果定 (E神唱山歌)
明浩主角,我客串
*做得最吾好既一個廣告-3-
做吾到個神緒,唱吾出山歌feel,吾夠放-3-
仲要冇啦啦拉埋我落水-3-
廣告5:安信兄弟 (吾準甘靚)
全組出動!
廣告6:旺仔小饅頭 (5人跳舞)
系甘多個廣告入面既精粹
馬主同瓜健好好彩,可以吾洗跳!
好鍾意依個,吾系講笑囉!
拍完仲可以一齊回顧返
笑到肚痛,HA
好期待MISS燒返碟比我!
1040-1240 數學
又開始教D我完全吾明既野,點算-3-
又有功課做,仲要計10分,點算-3-
放學去瓜健到
佢同班傻仔打信長,我自己死去訓教-3-
訓到佢返工,訓醒個頭超痛囉
想病想病甘,吊下吊下都吾知想點-3-
返到屋企玩電腦,'臭仔'-3-
同鍾冠傾返佢同佢ex,好搞笑,haha
媽好好,我前兩日叫佢煲豆漿
今日就已經有得飲,HAHA
仲有豆腐花添,好正
夜晚瓜健放工過佢到
好累,點幾已經訓教
***
終於正式同你講左
希望你吾會介意,吾會做d咩-3-
對吾住!
(總不期然對你說「對不起」,已很多次了!)