| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-03-20  |
1040-1240 普通話
考筆試,冇啦啦坐左第1個囉
班粉腸系甘嗌5個一行-3-
本身諗住霸氣坐我前面實冇死嫁啦,唉~
拼音o個PART死哂-3-
考完馬主仲話:「唉,死啦,好驚自己會滿分添!」
都吾知羅景定陣興-3-
但今日最LUCKY既就系口試輪吾到我,呵!
放學去瓜健到
3點幾閃返屋企
夜晚佢放工再過佢到

系瓜健眼中,我已經系一個名正言順既奶媽-3-
MEI:「好啦,比心機做野啦你!」
KIN:「嗯,比心機做你既'臭'仔婆啦!」
|
|
|
2009-03-19  |
發脾四中。。。冇理佢-3-
佢自己走左落街買野-3-
早餐=自家蒸腸粉+燒賣
同瓜健返學,兩個好似吾識甘-3-
你好討厭!
1350-1550 中文
好比心機聽書
小息走去買野食 (冇野食會死甘囉我真系-3-)
買左兩包朱古力,問鈺兒食吾食
佢答:「我都吾食朱古力既,想討好我就買D糖啦!」
比吾到反應佢,好無奈-3-
點知返到上去你咪又系食,傻仔!
1600-1800 英文
口頭報告 - 面試
第2個,好快搞掂
好搞笑,個計時器響o個時我爆左句:「啊,我未講完呀!」
問問題時,MISS用左第2個方式問
我指住我自己張紙問佢系咪依條囉
返到去我同佢地講,比佢地笑死!
我地班有好多學警人物,一出去就比人響朵
好正!
家建最爆,自我介紹時同MISS講
:「My name is Laughing Lee.」-3-
想點ah啊叔!
放學返屋企
同莫家健仲未冷戰完,全日講左3句野都吾知有冇-3-
系我等你下氣囉竟然-3-
要我自己去搵返你囉!
8點幾自己死出區場睇佢比賽
去到已經比緊賽!
坐低左幾分鍾佢已經有波入
我都話我旺你嫁啦
I AM YOUR LUCKY STAR <3
系佢休息既時候,佢上左黎搵我
冷戰好自然甘完結!
(總是心太軟 )
睇比賽時,見到皓文同佢男友跑步
手拖手,好幸福!
但好吾明,點解會揀佢既呢
本人自覺文東好好多-3-
10點半踢完,搭火車返去
去名都小食買宵夜
上左佢到,食飽冇耐我已經訓左
佢又打機-3-
  
|
|
|
« | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | ... | 834 | »
|