日日返工放工`
1號,,day off~
31號晚放工後唱k wif wing,,榮仔,,全,,正峰,,仲有個唔知咩名-v-
唱k飲酒,,死喇死喇~
唱完返粉嶺,,去樓下傾計
由走到返到黎,同榮仔系甘講on9野xd
仲仲講左2個半鍾,,其他人頂我地唔順,遠離我地xd
之後去左祥華坐,本身上榮仔到剪頭髮
但最後各自返屋企-v-
10點收到瓜健sms@@
(3點因飲左酒,竟然夠膽sd左個sms比佢)
sd左幾個就訓教lu~
雖然只係傾1d近況,但同佢兩個半月冇見過冇傾過計喇
好開心好開心囉唔該xd
1訓訓到6點,依日假就甘用左@@
某1日,,竟然入錯EPS價錢
要自己賠出黎 : ( $360囉~
怪就怪自己大意,唉~
某1日,,班班黎左探我
但都幾多客,所以同佢傾左陣計佢就走lu~
甘多年黎,第1次見佢改變自己個頭xd
新形象ok啵xd
足足病左成個禮拜囉,1號到依家`
直到6號....我........竟然病到失左聲
10點,,sale sale下客冇啦啦講唔到野甘濟-v-
好彩雞脾岩岩好返到黎幫我~
好彩第2日放假~
遲左收工,搭小巴~
2點已經訓左lu~