日日返工放工,傾電話wif小駿駿 / 李小姐
但日日都好開心,時間過得好快 ; )
我要加油ah~~
某1天,,同老細傾計
原來唔經唔覺傾左2小時@@
又學到野 : )
同大佬傾計永遠都會學到野xd
某1天,,又同老細傾計
今次比佢讚,因為對上1日條數xd
唔經唔覺又半個鍾~~
某1天,,楊娟同馬騮黎左探我,,睇衫~~
楊娟問左個好搞笑既問題:「依到仲請唔請人呀?」
但佢自己做緊D-mop,又唔係想轉工囉
明~~~~
某1天,,敏儀黎左探我,,幫我買左野xd
比Micky串,唉~~~
某1天,,佩儀黎左探我
d衫唔岩佢,我1早知道xd
某2天,,嘉怡同周君都黎左探我
真係好有心,記得哂舖位o個d >3<
依半個月入面,成日都見到熟人,hahaa
有wing,,邦邦,,凱兒,,陳婉玲,,福爺,,聰哥n佢女友等等.....
1011,,day off ; )
打麻雀wif聰哥,,福爺,,李wing in wing home
夜晚同啊基,,李wing系樓下傾計飲酒
大風到想點@@
1017放工時見到德德同佢個fd
真係有緣xd
p.s. 請你食野仲串我 \ " /
1018,,day off ; )
先打場通宵麻雀in my home
打到第2日6點@@
訓醒已經係1點既事xd
同豬翁,,啊歡,,黃峰,,蘇琛,,gag仔豪,,肥龍行街
先去沙田行,,某d回憶又飛左出黎-3-
行完再去旺角行,,返左舖頭探佢地
帶住6條仔,,個個都問我邊個係我條仔xd
佢地陪我買野,,hahaa
終於買到條短boot喇~~
陪佢地買完野就去沙嗲王食野,,好飽: )
食完諗住睇戲,點知冇位-v-
齊齊返屋企,個個都系火車上訓死左xd (包括我xd)
好累ah,點幾已經訓左~~