我知道我同您再無可能系番埋一齊!! 我知道我之前同您一齊個十個月
您都系吾開心..咩都比吾到您..仲記得一個月我咩都冇比您.
兩個月咩都冇比您..三個月咩都冇比到您..四個月又系咩都冇到您..
直到去到情人節我先識得去買野黎送比您..仲要系同您行一齊去買
您就每個月都有送番野比我有比驚喜我..而我就咩都比吾到您,,,
只系比到D吾快樂既回憶比您,,,我又成日都吾理您.叫您去做吾中意做既野.比吾到安全感您.
對您又差!!您又選擇放棄所有既朋友 而去簡同我一齊,就算個個都吾支持您同我一齊
叫您同我散..您都冇咁樣諗過.到我真系冇左您既時候先識得諗你之前點樣好法..
(衰)然我而一刻吾系您邊個..但系我都無時無刻想起您'.膽心您.吾知你同咩人一齊.怕你出事
今日中秋節我諗住有得同您見面...而您就去左落馬洲同您同學去玩..
您個陣話過有人會車你番黎大埔...所以我好早就番左屋企諗住等你番到屋企...
最尾我都系好失望...!!'''.
|