番工留到好累呀.....!! 做外賣仔...
好柒喔!不過照做!!
殘樣!
今日早上8點出左黎同耀食早餐''食完早餐上左我到打左陣機'
之後去唱K..唱完K;再去旺角睇死神4..睇完再去食野'
食完野答車番大埔.番到屋企勁累沖完涼訓教...
林俊傑反版 之 變節
琴日同<天欣>傾完電話想訓個陣,,新仔無喇喇話黎我到' 黎到當我屋企系網吧
我睇佢玩玩下都累.五點訓左.下午兩點起身.跟住再落街搵左陣工,今日咁就過左
佢仲系咁叫我幫佢影相..
.系咪型過龍.'~
同新仔,.去左搵工. 去完大中搵,跟住去大元搵.再跟住去太和搵. 加加埋埋搵左五間. 又系要等電話.聽日再去下第到搵下. 請我喇
同新仔,.去左搵工. 去完大中搵,跟住去大元搵.再跟住去太和搵.
加加埋埋搵左五間. 又系要等電話.聽日再去下第到搵下. 請我喇