今日約左出旺角唱K,,,有 我,天欣,熊人.小種,豆丁.小狗,狗哥.
每位49蚊...唱左無幾耐 丫龍,同丫珊黎左~.~唱完就去左大家樂食野
食完野落左青春無限玩左陣~ 跟住落大雨.咁就散左喇..
今日玩得幾開心..吾錯吾錯.希望有下次..
琴日去左動慢...'' 系比人逼- -'去到鳩行鳩企' 冷氣又吾夠勁 又逼又多人又熱又累又肚
下次我一定吾去=]
起身就見到丫耀系系我個人主頁到留埋曬d無聊野._.
而後佢再留埋曬咁既野,,吾好怪我