| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
受難節假期  |
分類: 未分類 |
夜訓早起
假期的慣性
走了去家姐的床訓
拎埋按摩枕
肩頸很攰,,,,,,,,,,,,,,,
下晝受難節默想聚會
回想耶穌經歷的孤獨和痛苦
"祢為愛來到世上"
完後係教會傾下計才走
去了超市買野食
每星期必做
買野食同屋企人開心SHARE
最開心係我買到好好食又平平地的橙
我中意有水份的水果
1030做運動YEAH
這星期沒有時間做
P.S.早餐是我喜歡的粟米片
以前細個好羨慕人地在家吃的早餐
腸仔煎蛋、粟米片呢D,,,,一直都唔會有呢D食,,,我只會係自己買包吃

|
熱血  |
分類: 未分類 |
尋晚在煩惱工作的野
做得唔好連累到別人
係最煩的事
也是最討厭的事
"亥時出世"上線
麻煩到了同事 (雙手合十)
為了向好的方向成長
即使是微不足道的行動
也是個起頭
放工打乒乓
僅僅有4人
可以打下雙打
如果可以睇穿晒對手開的旋
就很大機會可以得分
不想對自己要求太低
我要NICE波!!!!!!!
P.S.希望假期能好好休息
P.S.想吃零食

當做得不好
果種不甘心很熱血 |
腥  |
分類: 未分類 |
都是很眼訓
尋晚搞什麼來呢
今天天氣突然涼返
好舒服
但有少少唔夠暖
LUNCH
對方好像成了我的樹洞咁
講一大堆無聊野
工作上的做得唔好的地方
就要進步和反省
睇到自己的不足感覺很挫敗,,,垂頭喪氣的說,,,
真正接觸商業社會的機會不太多
導致有D地方同專業還有點距離
雖然感覺不開心
但唔發現自己的問題更糟糕吧
以此為鑑
放工去了洗牙
等了差不多一小時先到我
book左都無用,,,,,,太多突發事吧
牙醫要OT了
話我d牙今次污糟左
e...唔開心,,,,無胃口食野了
果然洗牙的錢是不能慳
"口腔好腥"
P.S.元氣磁石碟
 |
洩氣 元氣  |
分類: 未分類 |
呆著唔知著咩衫返工好
夏天無衫可著,,,,,,,,,
得返D求其衫
唉,,,,
LUNCH看書記:
內外不一致
在神的角度看人是看內心不是行為
所以意志、心靈正是我們怎麼行怎麼做的根本源頭
個人係衰就係衰
工作驚恐症又上線
印刷品出黎有唔同
但我都係做同一樣野
好煩,,,,,,,,為何會這樣
最怕錯了卻不明不白
社會病就這樣來的吧
洩氣 和 不安
看了"樹大招風"
不是我預期的故事
晚上同姪女&媽咪吃元氣
幾難得拉埋媽咪出街食飯
結賬時媽咪竟然擔心我唔夠錢
什麼事?! 我當然有錢俾
P.S.淘來的童裝
 |
工作  |
分類: 未分類 |
今天係咪星期一?
早左起身好眼訓
可能天氣熱左易醒
話說今天在工作中有點遊魂
不夠訓所致吧
這不是工作應有的態度
隔一段時間總會遇上這種階段
不想理會、沒有熱情、沒有動力
經常留意著自己的狀態
總有一天要離開的,,,終有一天想嘗試其他
只是是什麼時候呢
睇了"七月與安生"
感覺很一般
如果以友情來看又不太夠,,,不理解是否真的是好感覺
男主很渣,,,,,,,,,
OT遲放工去食生日飯wih高妹@一風堂
行去了維園巴士總站
想起了以前也是這樣陪人去等車
雖然以前是個傻
我就是如此
不應該一年只見兩次吧?
這人
 |
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 419 | »
|