| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
打錯字  |
分類: 未分類 |
尋日真的好攰
出左去全天
累得濟,,因此打錯字
然後今天在WHATSAPP都打錯不少次
不斷打錯字的感覺 很好笑!!!
今天隨便涼鞋上班,,,HAHA
唔想諗著乜
本來LUNCH同老細食生日飯
點知突然唔得,,,今天就4隻SMALL POTATO出去食KFC
EVON食量可能比男人更大
下晝眼訓中做野
真係超眼訓
感謝 #Lowealpine HK 團隊給我的行山杖和背囊
會好好使用的
晚上久違做簡單健身運動
P.S.洗了洗後很清澈的花瓶

|
很多人  |
分類: 未分類 |
天陰陰
從早上開始期望下午天氣好一點
不要下雨
早上的敬拜首3拍歌,,,,,,,我個速度好似起得太快
要無限聽返錄音
睇下發生咩事
down左個錄音apps,,,錯得幾好!! good
今天的講道信息也是很好的提醒
有d位配合語氣和節奏 會更好
神的管教和挑戰
下晝本來係打網球
但係無啊!!!落雨!!!
還好可以轉打桌球!!!太好了!!!
2:00 - 6:00
sandy姪他姪女牛丸大佬細佬cla陳恩田田喵寶兒翊晴
前後有出現過很多人
真是非常熱鬧
而我就好似中間人一樣大家都認識
好利害
落雨無得BBQ就去了藍灣酒樓打邊爐
很是熱鬧很是開心
久違見到肥寶們
珍惜見到面的時候,,下次不知是幾時了
P.S.這種開心是值得擁有
 |
我是壞人  |
分類: 未分類 |
尋晚為了一套電影2:00先訓
但今朝8:00醒來了!!!
搞錯啊
睇埋電影未睇的部分
嗯,,幾好睇
從壞人角度睇整個故事
其實,,,好人真的是好嗎
還好 我一直覺得自己是個衰人,,有時也很賤
返教會前去了超市買今晚整野食的材料
小組係講道分享
我們的接力賽
我想好好跑下去
訓了陣傍晚覺先整部隊鍋,,,(因為之前旅行買左包醬料但一直未食 趁著未過期吃掉佢
我是好想好辣好辣
但唔得HAHAHA
謝謝屋企人賞面吞下去
雖然佢地嫌棄我會打爆佢地HAHA
P.S.巴士總站的木棉樹很靚
 |
萬眾期待的星期五  |
分類: 未分類 |
早上心情很差很嬲
當家人唔聽勸,,真是讓人怒火滿沖天
咳還要問我拎零食吃
我當下停左幾秒
拒絕唔拎俾佢佢又會悔氣說話
拎俾佢間接害佢
最後的結果就係害佢 真係好想把零食狠狠地掉到佢面上
好吧,,我是兇手
咳點解唔飲咳水 真係好憫好嬲 識話人唔識話自己
一路行返工我心裡都是嬲到爆炸
細個我好討厭父母年紀咁大
體力、健康、思想同別人的父母都相差好遠
行過牙醫諗起要book洗牙,,我的怒氣先靜止下來
唉,,,又做錯野
好廢,,,,,,,,,,,吃__大
我唔適合生存在這世界
害人害物 食___
幫Vincent補祝生日
做錯野好驚佢黑我面
放工回教會上堂
對老年人要勸
但這份耐性真係好困難
我唔識溫柔地講什麼 也裝不了很好的語氣
希望在家庭裡我能夠努力與自己基督徒身份相稱
P.S.Vincent的手信pantone notebook,,好得意
 |
超級胃痛  |
分類: 未分類 |
尋晚又發了怪夢
訓到鬧鐘響
本來同個客LUNCH
但最後又無左
自己去買外賣
試下食川粵野
口水雞飯,,,,,,,,,幾好食
點知食完一陣就胃痛
搞錯
邊有可能會咁!!!!!!
下午的時間都在胃痛中渡過
唔想講野唔想做野
第一次會咁,,,,,,,,,,,
準時放工回教會打乒乓
有Cla在打得有挑戰性D
我要接到晒Cla的發球!!!
這晚我也有些Nice波
專心留意對方的發球質量,,才有機會得分
回家後吃了胃散便想吃零食!!good
P.S.不錯吃卻又讓我胃痛不堪
 |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 419 | »
|