尋晚又有公演的新片
睇左陣先訓=__=
又睇淘寶=__=
連續幾天都過1:00訓
Short左
回到OFFICE就整D AW
真係要10萬個專心先得
一個AW要唔同部分去PRINTING
仲要被催
真係好怕整錯呀下
LUNCH沒有像和往常的同事出去吃
獨留在OFFICE
我吃飯主要不是為了吃
而是與朋友人交往互動
無須勉強什麼
下午應該整IT野太煩
頭暈眼花
晚上準時放工回教會上堂
P.S.很多人都覺得我很大食,,總係話飽但都繼續食
其實我係唔中意浪費食物 (當然我飽到嘔我真係唔會夾硬黎既
看見有人經常浪費食物、浪費別人的心意 我就心裡嬲怒 食__啦你
P.S.手畫畫衰左,,靠電腦補救
 |