好眼訓 尋晚在摺信封 搞到遲左少少訓 早上一路行返工係度諗寫什麼生日咭內容 文藝片STYLE咁
回到OFFICE仍是在諗
今天最odd是同事離職 這件事上好多要反覆思想對錯 更重要是自我價值、對自己的評價 太倚賴感覺會令人看不到現實 混亂也會令人想了好多的意念 但互相很矛盾
準時放工拼命飛了去CWB通利拎飛 還好佢肯俾我換埋,,,已經閂左了!!!!!!
之後同田娜食飯 @Pizza maru 補祝娜生日 如果有一天會鬧交、甚至絕交 會是什麼原因呢
攰到痴左 搭車忘記了禁鐘落車
P.S.我匪夷所思的好朋友們
起身好眼訓........ 我尋晚係咪1:00訓?! 無記憶了 早已諗好著乜 主日查經
由於尋日彈了幾回結他 左手d手指頭好痛 今朝都係拼左條老命彈落去 好痛 夾硬禁實d chord佢
獨一無需二的機會 之前小組查經workshop釋過呢段經文 希望能好好記住約翰福音獨有既特色 下次再睇會睇得通D
本來晚上約了田娜食飯 最後無啦 星期日的lunch我通常飽到晚上 為何會這樣呢,,,,,,,,,,
回家訓覺休息 明天又要上班了
P.S.多謝詠的手信
尋晚發左個夢 我係唔知咩地球軍隊的其中一人 有外星人入侵 我記得我地有幾個人俾佢地捉左做人質 好想我地加入佢地 END
超早起左身 搞錯,,,,,,,,,,,,,,,,,,,點解唔俾我訓晏D 然後就拎結他預備下祈禱會 好似無乜預備咁 係有點緊張的
小組──自律 多思考深一點 呢個係自己繼續要學的 不是簡單一個答案說正唔正確
祈禱會 我真係要多花點功夫在帶祈禱會呀下 我覺得預備好了 但正式裹是有點狀況 果然有些事被禁止是對我們好的
練歌
P.S.今天忽然彈了好多結他
1:00前睡了 這幾天都1:00前喇 起身係眼訓既 但係 係精神的眼訓 又早了出門 9:30回到office 最近有些同事們都自律地早了 岩既
忽然覺得個lunch很好吃haha 太餓了吧
身邊有不少讓人激氣的事 本來應專心的我也被影響了不少 30多歲人都唔識自律? 睇下自己的問題好嗎 什麼都要畫公仔畫出腸? 將來為今天的自己負責 Senior?或者真係要俾人堅鬧一餐先得 不是想針對 但太多位俾我入
準時放工去拎淘野 運動繼續
P.S.早上返工的天色 下午都落了雷雨!!!!
今朝唔知咩事好早出左門 夏天天很光訓唔到 又無乜衫可揀 所以好快可以出門
LUNCH前要俾LAYOUT老細 所以一直在趕 約左已婚男LUNCH架嘛 幾驚食唔到 仲要係我約 可能熟 係食得幾開心的
這個世界是沒有公平的 有人辛苦工作,,付出很多 有人把工作時間當作私人時間 但是回報係不成正比 不知自己問題的傢伙一定會被所有人討厭 是不是認真、是不是進步、是不是反省 一眼便看出來吧 明擺著我是串的 我忍耐力很強 同情心也不少 能讓我討厭的人應該也不惹少
日記是用來寫真話
沒有打乒乓就預備下祈禱會的內容(明天再揀歌) 繼續做下簡單運動
P.S.SII絡震戴莫