| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 12 日 星期二  |
| 金日好記得二件事 |
分類: 未分類 |
第1件事:我金日起身打比康問係咪打波之後打有意賽去到得我同康同楊sir楊sir吊到我仆街-
之後肥雞奕就到啦果時得3個人之後我打比梁子叫佢立即洛黎打有4個啦-楊sir就係咁打比學校問電話
原來果仆街番晒大陸..柱光一見見到陳光頂黎左..kAKa岩岩好5個人打好左輸3分..冇換個人-3-
第2件事:果時我去到康屋企打比欣因為好耐冇搵果佢之後好記得一樣野就係比人照我個肺:
我問唔該我想搵李紫欣呀
佢:李紫欣番左大陸喎..佢冇通知你呢..你地點做朋友嫁..有冇搞錯呀
之後我係咁講對唔住..對唔住..都冇用啦..我就決定收線
我果時超級傷心不過算啦..比人咁照法我竟然冇吊佢..真係奇蹟啦
算啦..我都古到14號我會同蛇仔一齊玩嫁啦。
|
| 發表時間:2008-02-12 11:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 11 日 星期一  |
| 悶呀..冇野做 |
分類: 未分類 |
金日我去左慈雲山既康樂到玩都幾悶下嫁..
係到保煙同吹水吹
(關於學校好討厭果個)..
之後去左打機打左一陣
之後番左黎黃大仙
之後去康hE之後去食飯
食飯之前發生左d野就係..
MaRcoo既女同學出現
佢就同2個女仔一齊食
我地都唔輸得晒就有周生康康同我一齊食囉
之後我地去左(明仔)到打機打打打打..
都十二點幾悶死我
欣呀..你去左邊呀
超級超級掛住你呀
冇左你既日子都過得好慢同好悶
我知你會好快返黎既我會等你番到黎嫁
希望情人節你番到黎啦
可以同我過
我愛你
俊上 |
| 發表時間:2008-02-12 01:52 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2008-02-11 04:07 AM |
2008 年 2 月 10 日 星期日  |
| 欣呀..你擔心死我啦-3- |
分類: 未分類 |
欣呀..
你去左邊呀
我好擔心你呀我好掛住你呀
唔知點解我有種不吉祥既FEel
金日去明仔到楊生同我講
楊生想溝鍾咩咩
我想幫佢地不過鍾咩咩話我假
搞到我都唔知點講啦-3-
唉..
希望希望佢可以成功掛-3-
欣..你你你快d打比我啦
擔心死我啦 |
| 發表時間:2008-02-11 04:03 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 9 日 星期六  |
| 欣唔知去左邊第2日 |
分類: 未分類 |
金日-3-..三個字來形容:好開心
金日同周生同郭生出去mK買鞋
點知冇晒貨
2個字形容仆街
我買左小小野
仲有見到一個女仔令我好想咩佢
佢著左高爭鞋...窄腳藍色牛仔褲..啡色既毛毛衫
當時我望住佢望都實一實
之後佢又望住我
我真係超想咩咩佢
不過算啦
之後番黃大仙把好D野
之後本來想去睇L
但係去左打機-3-
之後食飯
欣呀
雖然我唔知你去左邊奕都知你唔開心
希望你快D開心番啦
永遠愛你一個
我愛你 |
| 發表時間:2008-02-09 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|