| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
| 欣唔知去左邊第1日 |
分類: 未分類 |
超悶既一日
又要係屋企
係屋企玩魚蝦蟹
我d親戚輸左2百幾蚊比我表姐
我嬴左50$嬴少少好收手啦
琴日張敏返左大陸
周周真係好掛住張敏呀
我識周周咁耐都係見到佢第一次咁中意一個女仔
所以我都祝佢地快d係埋一齊啦
加油我最愛既BeSt Fd傑..
加上我最崇拜既朋友就係樂樂
佢返左大陸呀-3-唔開心冇人陪我玩
唉..我超掛住我中意既人
仲有6日就係情人節
希望大家可以同你中意既人一齊過
欣呀
雖然我唔知你去左邊奕都知你唔開心
我知到你而幾日好唔開心
唔開心可以同我講嫁
不果重緊你快d開心番啦
我永遠愛你一個
我愛你
|
| 發表時間:2008-02-08 01:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 7 日 星期四  |
| 欣唔開心 |
分類: 未分類 |
琴晚我4點幾先訓
琴朝一早我老母老豆就叫我起身
果時得9點幾
之後我沖涼刷牙洗面
之後最仆街既野就發生
就係我老母同我呀哥嘈我一定唔出聲
嘈完我地就去(掰)年啦
利是..利是
利是好少-3-
比輪唔到我
之後食完食飯我就番屋企買煙
之後打比周周
我去周周屋企搵佢
之後再行洛去新浦崗
去明仔打機-3-
打到11點我地番我屋企打ps2
打都超悶
周周12點幾就走左
仲有6日就係情人節呀
希望大家可以同中意既人一齊過啦
我都想同佢一齊過呀
欣呀..
我知你金日發生左咩事但係唔好唔開心啦
我永遠愛你一個
我愛你 |
| 發表時間:2008-02-08 12:17 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 6 日 星期三  |
| 同欣行街悶既一日-3- |
分類: 未分類 |
如果欣睇到希望唔好話我講粗口話童xx
金日比個on撚鳩既補習老師留堂
吊佢老母留多左成個鍾
本來約左欣既
但係比人留所以遲左
我係新浦崗等李紫欣
我遲左真係對唔住囉
搞到康中意果個童佩琪準時到但係要等
等唔到
就走埋
返到屋企打比欣
之後欣三吹四請先去番河李活
我地等果陣超悶囉
之後本來叫左話影貼紙照
之後條仆街童佩琪話唔影
欣又叫多萬幾2萬次
佢就去
影又無撚奈
相又無撚奈囉
吊佢老母唔撚影
就唔好撚影啦
仆街啦你
你老母有冇撚教你
唔好撚高鬥咁撚柒串.
打撚柒我呀..
妖..超憎你喎
之後我同傑食飯食完就去康屋企再去我屋企打機
打機打機打機打到12點20分佢地就走
之後我同欣好開心咁傾msn講金日既野 |
| 發表時間:2008-02-07 02:20 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 5 日 星期二  |
''好 悶~  |
分類: 未分類 |
金日又悶死我啦
我金日12點鍾起左身
又冇人叫我出街玩
又有小小病喎
5點鍾仲要去仆街到補習
真係唔想去
又悶又學唔到野
唉..悶死 |
| 發表時間:2008-02-05 01:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 4 日 星期一  |
同欣嘈既一日  |
分類: 未分類 |
我果日好開心咁返左屋企之後就問欣野
唉..係我錯囉..唔應該冇啦啦add你msn阻左你睇電視
咁你話你睇電視我咪叫你慢慢睇囉
咁都有錯-3-
咁都搞嬲你
我有錯
Sor
我會好好鍚你嫁..欣
我愛你 |
| 發表時間:2008-02-05 01:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|