今日系2006年2月16日,,,今日我地1B班去左安老院_,,,,,"""哈,,,,今日巧開針牙,,,,巧耐冇去啦,,,,我記得我以前小學,,成日去嫁,,不過最近少左啦,,,唉,,,,我見到,,巧多老人家都巧老,,,令我諗返我牙爸,,,,,如果佢仲系度既話,,,唉,,,,琴日只系自己整既花,,<我地>,,佢地己經巧開針啦,,,,,佢地,,,開心,,,,可以巧簡單,,但點解,,我既開針,,要諗到咁複雜,,,唉,,,,琴日佢地玩得,,笑得,,,巧開針,,而我地大家,,果種笑,,,系心,,,笑出黎嫁,,我真系巧開針,,,,哈,,,希望下次,,都有咁既活動,,真系巧有意思嫁,,,,!!今日我地3個,,傾電話,,,呵~幾開針牙,,又識多我一個FD啦,,,呵""
PS,,,你真系咁覺得,,,??我自己都吾知點解會咁牙~,,,,唉,,,我既性格,,,唉,,,,,巧掛住你牙,,,,我愛你!!
|