今日系2006年2月15日,,今日我冇返學牙,,,,吾知系咪近排,,冇乜點休息啦,,,隻腳,,,,,巧痛牙,,,,又訓少左,,,,今日,,7點訓返,,,一訓就訓到,,差吾多12點啦,,勁白痴,,,,,未試過訓咁耐,,,我諗大家都知我攰成點啦??,,,哈"之後煮飯比自己食,,,睇左一陣電視,,又休息左一陣,,隻腳都冇咁痛,,,不過仲有d頭痛,,,,唉,,,,聽日一定要返學啦!!聽日巧似要去,,,,安老院,,我地班!!尾3堂,,,吾駛上,,,,,
ps,,,,我愛你!!吾知聽日駛吾駛合唱團呢,,,,,,吾好啦掛,.,,,

|