| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 3 日 星期六  |
2010-04-03  |
分類: 未分類 |
今朝好無聊
對住部電腦對到悶=_=
2點幾去左北角揾肥波,周圍行
行左一陣,肥波話肚餓
跟著周圍揾野食0_0
去左一間叫權記雲吞麵
我同肥波都叫左個雲吞河
肥波落左勁多辣椒油
整到成碗都係紅色0.0
點知勁辣...哈哈 xd
我同佢食完之後變左ma膶腸-3-
肥波因為有野做要走先,所以我都番歸
番到屋企六點
|
2010 年 3 月 31 日 星期三  |
2010-03-31  |
分類: 未分類 |
今日冇咩功課交
普通話睇野,幾好笑
中史堂上完好似冇上咁-_-'
英文堂默書,唔識
兩堂音樂堂聽歌,nobody同sorry sorry好正呀>﹏<
因為今日最後個堂係時裝表演
所以成班落左去幫手擺登,唔洗上堂^_^
睇完之後同肥波一齊走
又過一日啦 =] |
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 2010-03-30 |
分類: 未分類 |
今日好遲先番到學校
差少少遲到
英文作文唔夠字,所以欠交v_v
生物堂小測,幾高分
英文堂超無聊,食野
化學同物理都冇乜野
今日baby生日,所以一齊買左個蛋糕比佢 =]
兩堂數學幾好玩0_0
又過一日 |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 37 | »
|