6小雞,生日快樂!!今朝又異常咁早就起左身,沖左個涼,食左個早餐就返學!返到去,冇hw要做!咁阿sir就點名啦,好勁呀,家姐同雞蛋,比個叻叻你地,不過就係因為咁你地又多左個缺點,唉,d阿sir好哀呀!第1堂係eng,郭欣冇位坐就坐左係我左邊,我講過話你好乖盲一定會做!郭欣,你係最乖的!!週會,估唔到樑文x咁想同葉泳x坐,好啦,咁我就成全你地啦,係咁推佢張登過去!之後係maths,好悶呀!中文刀係!lunch,反左陣,又要仆返去4樓到開組,果個死x志x,間接咁整到我又被人罰!黑人憎!!!電腦,刀係好悶!吓!電腦我刀要寫個悶字,黃sir你係唔係要改吓你既教學手法呢??科學,反左陣,之後又訓左陣...放學同劉寶去影印,又去返4樓,去d咩咩R.C大食會,反d白痴games,起好反,一野扑埋去家敏佢個頭到,哈哈!!!天黑先走,返到司令部,做左陣hw,又要出去打邊爐,好飽呀!!!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
愛再唔係d咩重要野,當然讀書刀唔會係,咁咩先係最重要呢!有冇人可以答下我呀??
|