今朝晏左好多起身,搭的的返學,仲要用自己$$,心痛...第1堂上eng,攞中文書去溫,唔理miss!!第2堂,中文,dict,好彩有堂eng!XD!!第3堂同第4堂超悶!lunch,冇食,呀,我好似早餐刀冇食,之但係我打波打左成個lunch刀仲味見餓啵,唔通我有病??被我聽到d野,唔小脆話家敏delete我係因為我做左d野激親佢,可唔可以講我知係d咩呀!第5堂係科學,係到思考緊呢個問題,刀係唔知道!第6堂,我異常既留心,小明刀冇噪,唔多慣!!放學,趕唔到之前果班車去問家敏我做左d咩野整到佢咁,呢1條問題,我認輸啦!sorry!聽日係學校picnic,一定好悶呀!..
|