今日係學校女行日,d無用野唔講咁多啦!由上車講起!一上車,班會係咁係到叫人唱歌><落車,d老c又講埋晒d無胃野><去打羽毛球,個場好細呀,點打,又大風!!lunch,去買在下的最愛--豆腐花!!之後見到tvb係到拍野,係林峰,偷影左2張相,post俾大家睇,本來可以影多d嫁,佢個死經理人阻住晒!!之後同d女仔去左唱k,一去到就唱勁歌金曲,成10mins,我地就嗌左10mins,冇啦把聲!好勁呀你b樑,同劉寶合唱好好戀愛!!好sweet呀!走,返到學校,b樑刀行大興,以為佢同劉寶走啦,行左唔多過20步又走左去我地到,唉...
 
|