今日返到學校,冇點出過聲,可能係因為...刀係唔講!第1堂,ENG,超悶,又唔俾人訓!!週會,我又決志啦!主,唔好再俾我係咁係迷宮到,阿們!第3堂,唔理三7廿1,答問題,進入無我...係咁用HW埋葬自己!!第4堂,中文,講得唔錯,不過嚇親,冇理由咁嫁,1x分,好彩係miss掉轉左d分去睇,好驚...lunch,又打波,今次用拍去發洩!!仲打親郎拿甸文添,sor!!第5堂,電腦唔夠時間去做晒個考試添,唉!!第6堂,科學,好悶,又係到反,不過刀有抄到notes!放學,又用拍去發洩!本來要同李家敏同一car車,唔想再有d咩誤會,so,我自己落車,我同你永遠刀只會係FD,邊個再講我同你有路,唔洗你講我刀會自己去打佢!唔會再同你好似之前咁FAN,唔會,真係唔會......
|