今日係李家敏同謝明慧既生日,生日快樂!一返到去學校,又抄hw,今日就好好彩,冇好似尋日咁,被果個死人嚴炳文,捉我抄hw!!!火!!!第1堂maths,quiz係pass,好波!!第2堂,eng,勁悶,同肥峰反,又被人噪!!第3堂,通識,原來阿SIR只係俾LUNCH之後係佢堂先俾訓,咁刀得???好過冇!!/\U/\HAHA...第4堂,科學,QUIZ,有D識,有D唔識,OK咁啦!!/\/\LUNCH,條仆街刀係冇送過黍,#@%&?!!@#$%! D漫畫講粗口係咁嫁!!第5堂,中文,一開始好開心,係咁串肥豬潤,仲被全班整到佢喊添,kaka...放學,等開p,打陣波!開p啦,要夾$10,死b樑,唔黍,死大鼻,去媾女,得番我一個,d女仔係咁係到圍我,你地心涼啦!!!!!之後同人反數字球,我係10号仔!!!之後miss 憎開側門,跟佢尾,返到屋企,開電腦,做hw,中文有冇人教我做呀♁﹏♁
|