今朝一起身,例行公事,刷牙呢d野,不過就好似種唔係好好既感覺,覺得今日一定有d野會係我到發生!個心好似冇左咁,睇野只係睇到果小小,完全傻左,冇攞8達通出門口刀唔知,要問人人借$,好彩有熟人!!返到學校,又收果個crab仔既hw啦,好唔鐘意呀!又要上堂啦,今日有5科要上,eng,maths,中文,電腦&呢個科學!!講左eng先啦,問又係一個字,悶!maths,開始like啦!中文,miss好好人呀,默書16刀變做91!電腦,整左個kururu 1min係咁笑!科學,係咁反,miss黃刀理唔到我!!放學r.c無啦啦要去操,明明我係唔洗嫁!就咁睇呢d野好似我既感覺冇發生過咁,其實今日最唔好彩既野已經發生左啦!!不過呢d係唔講得俾人知嫁!
記得珍惜而家有既朋友,冇人聽你講野,係好辛苦既野!
|