好早呀,今朝好早起身,仲沖左個涼先返學!搭車係大興北到落,見到nike寶寶,叫佢做nike,佢話要打我,我俾佢打臉,佢次次刀打左去第2到,佢刀傻既!!返到學校,中文hw味做過,好快速咁做晒,冇欠到any既hw!妖,好火呀!10個位比人用晒啦,聽日miss去收hw呀!(x屎林,李x澤,(36),花......好哀!)第1堂,eng,quiz呀,唔識添!哈,仲要走火警呀,miss叫我地唔好攞野去,我成大踏野攞佢刀唔理!!第2堂,中文,做晒hw,唔洗咁驚!!第3堂,基教,又係悶字!第4堂,煲東瓜,刀係悶!!lunch,去左買腸枌,點知做左件好野,返到學校到食!第5堂,科學,唔洗上,不過miss袁袋堂,仲哀!第6堂,maths,成班整到miss喊!放學就同人打魚毛球,咁大風,打咩呀!仲係到噪住miss林同豬屎&垃圾王反朗誦!
|