今日一返到學校,有少少hw味做,一口氣做鬼晒佢啦!第1堂,又係eng,有一個quiz,17/40,唔合格添,冇咩嫁,刀係笑住去做人就得啦!第2堂,中文,又有dict,今次好dd,73/100,合格!!!第3堂基教,悶x0x!第4堂係普通話,阿sir好噪呀!lunch,好想死呀!第5堂係科學,好大座黃婉山,又噪!第6堂,好大座魚碧山,我想噪嫁,不過唔敢!放學,去左R.C影相相。報紙敏叫我等埋佢,冇咩嫁,唔好林果d野!之後係學校同林biu琪&leung c 韻係到做hw,死b樑,整到我30mins先做得果一題數!!!同報紙敏走,有熟人,唔想人吾會,分開行!佢就好啦,有個女仔陪,我就冇啦!!!
To:張曉晴
你今日好似好唔開心咁,做咩呀!係MSN到同我講啦!
To:有份整故事的人
故事尚未完成,同志仲要努力!
|