今日準時到月台,見到趙佑霖,佢係唔係冇去刷牙嫁,個口咁臭嫁!返到去,仲以為做晒hw添,原本仲有d,好彩刀做晒!第1堂係科學,死人miss黃,又煩住晒!!!第2堂,以為唔洗做D.E,其實要做,好彩係小息1又做晒暏!第3堂係art,畫畫係唔一定要畫係本畫簿到既,我就畫左係個掃到,畫左個彩虹呀!第4堂又係eng,呢次係咁上堂整花花!食lunch,本來見到張曉晴自己一個人,想叫佢坐埋來,不過肥仔智係到,佢就最like唱人地d野!第5&第6堂係中文,miss,我like聽你童年多過聽書呀!放學,報紙敏今日唔洗去R.C,so我,佢,chocolate返屋企<唔好想d唔好既野>返到司令部,好快交完差,歌神,你到咁晏刀仲味俾野我嫁!之後做左件好神聖既野,邊個刀唔講得!!!
|