今日無啦啦又掉位,不過刀係同大口東坐!第1堂,音樂堂,d人好燥呀!小息,我刀話唔笑你嫁啦,劉寶!第2堂,中史,好煩阿你,大口東,係咁同我講yoyo姐既野,佢好索咩,唔多覺!第3堂,maths,又係你呀,死人大口東,左住晒!第4堂,通識,要做hw,ok晒!LUNCH,小白,你唔係要去罰企咩,打波!!!第5堂&第6堂刀係ENG,悶死呀!放學,又要去R.C好煩,步操操到傻左咁,唔肯俾在下走!返到司令部,阿媽係到??咁暏係冇得反啦,好想死呀!,死火啦,小腿抽筋添!聽日想唔返呀,不過係冇可能!!!(=.=)lll
|