今日早左dd起身,仲係車站到見到amen伯添呀!一上車,佢就係咁同臾講瑪其online。好煩!返到學校,check下有冇d咩hw味做完,冇呀,好叻仔呀!之後仲幫通識科長手寫要交d咩野添呀!唔識寫佢個名添,當我寫緊既果時,角因返左,無啦啦用佢隻爪爪我,唔知佢想做咩,so,我用左5秒左右去整走佢隻爪!第1堂係中文,好無奈,唔想上!之後就係小息啦!(TO劉寶寶:其實你冇左果個ufo眼鏡仲好睇啦)第2堂係maths堂,刀冇d咩野好講!之後既第3&4堂刀係上家政,做個designer,design一件33!食lunch,唔講啦,刀唔係個好好既話題!第5堂係通識,好反胃,阿sir果個好似個假髮咁就趺咁!第6堂係eng,miss明顯冇咁煩住晒,因為我好乖乖!然後要去澳數比賽75mins係到悶,d咁既問題20mins就做晒啦!75mins過後,5:40先走,同miss lam&高sir走左去搭車,佢地去搭bus,我就搭LRT。數數下原來有7樣hw要做,死得啦!!!
|