今日好開心,miss chau呢個通訊開發參謀返左去學校啦!因為好遲訓,so,今日好遲先起身呀!好晏訓呀!返到學校,要做小小hw,味做完呀嗎!好彩,我刀趕到!第1堂係music,教果首歌好好呀!第2堂係中史,係個好似魚天欣既茂利老c教,想嘔呀!第3堂係數學,我明啦,我明啦!!!明miss教d野啦!第4堂係通識,講宗教既價值,冇d咩好講!食lunch,食飯盒,小白同b樑好9呀,tart左我2件野食!!!然後去報學會,在下參加左紅十字會&創意科藝工程計劃{新既}。第5&6堂刀係eng,好魚呀你,大鼻,要出去做畫劇。放學,留堂,做暑期hw!4:30先走得!
|