今日又搭遲左一班車,好唔鍾意呀!So今日好遲先返到學校,8:00左右到啦!上到4樓,第1個係see到奶多敏,我同佢講報紙,佢情緒180度改變,冇計啦,鬼叫佢俾我整到佢要做報紙婆咩!哈哈哈!!!上第1堂,中文,開左4本簿。o下?第1堂就開4本?第2堂係通識,原來張志明講o野刀有d好笑,人不可以貌相呀!第3&第4堂你P.E通常第一堂刀係好無胃既,當然,今年刀係!=>o<=今日出去食,同小白,毛毛,陳家俊,大鼻&潘仔去左仙桃園到食,我食個咖哩雞米,唔錯!小白佢地個個刀飲草莓珍珠,仲用飲管吐晒d珍珠去毛毛到,毛毛好慘呀,我就同大鼻企埋一邊,好鬼死好笑!返到4樓,see到劉寶寶,佢拍左我膊頭一o下,好痛呀!*x*第5堂,maths,個miss又遲左啦,仲好啦!飯氣功心,勁想訓呀!*.*zzz...最後係art堂,同個傻仔坐唔mind,有人俾我做活把仲好,\o/放學,同毛毛去大興到搭車,佢同我刀飲住野,好似兩兄弟,我係大時佢係細!!!
|