今日好晏先起身,皆因1/9日好早就要起身返學。SO今日11:15左右先起身。一開始,例行公事{刷牙洗面}呢d野冇少得,然後我就see埋果少少的gundam seed destiny{我曉串,你唔係好利害呢利害呢!},仲有555添,我知咁係好白痴,鬼叫星期六朝電視早冇野好做,*{以上果d野只係話555,唔係話緊gundam seed destiny。},see完就食飯,食完飯冇好做,so開左電腦,反左?個hr,唔記得啦,總之反左好耐啦,反反下,傻寶係icq到問我知唔知虹橋有冇得學散打{咁冷門的東西,鬼知咩!}我仲問佢係唔係想打死2e果d人添!哦,原來佢係help張曉晴問,{咁我係4/9問要叫佢做ttc散打王^O^},還店我冇野做,咁就上網同佢找找啦!我呢D反應咁快的人,散打D野我15mins就俾到佢,仍佢d反應刀好快,仲快過我添,佢唔洗1min就off左,好一招打完ji唔要和尚!跟住媽子返到屋企,佢係深水埔到buy左個新喇叭俾個新電腦用,佢個bass音超勁,可以話係高音甜,中音準,低音勁呀!set好左個喇叭之後我又反左?個hr,去到食飯,食完就再反多1hr&30mins,沖涼&寫野,冇野好講啦!
|