今日好煩!=*X*=早左d起身,so係月台到see到Amen伯,佢又係到吹水啦,好鬼煩呀!OxO刀唔知WHY佢咁多野講(煩!>.<!煩)返到學校,賴龍&大鼻早過我到,我地又串報紙敏^O^開LOCKER,好整齊呀!第1堂,科學,冇SEE到個死人MISS WONG,刀仲係咁鬼煩既,講左35MINS廢話,又係LAB既安全守則,仲要整多個無有既火警演習,做完又要我地由地下上返4樓,煩!小息,死火,肚痛,又要由4樓去返地下,去食止痛藥頂住先,不過刀仲係好辛苦。第二堂係ENG,佢地以為我去左做大野,只不過係我去食完藥係E療室到坐下咁。第三堂係ART,有條戊利畫日落超令呀!又係上ENG,1日上咁多堂ENG,煩唔煩D呀!食飯果時,落雨,SO,好多人留係學校唔出街食,令到學校勁多人&勁迫呀!食完冇得打波,課室又唔開,想点呀,門又唔開,波又唔打得,做咩好呀?THEN 我SEE到毛毛,同佢去學生會,就快要選下個學生會啦,好唔舍得D人呀,雖然好多刀唔識。>x<食完LUNCH,有兩堂中文,再一次要講人不可以貌相呀,隻紅燒袁蹄講野刀有小小好笑,刀好,中文堂唔洗咁悶!
|