今日早左d起身呀,大早就咁好彩,返學校一定好好運!你就想呀!第1堂係科學,好野!肥龍同我坐!第2堂係eng,妖!dict,好多唔識呀,不過我刀合格^o^第3堂係art堂,我個不+思索做既野好不+思索,我刀唔知我講緊咩!第4堂又係eng,教書,好悶呀!so訓左!又到左食lunch啦,又係同果班人係學校到食啦!食完,去同d中一既kai子打波,好似角因(kai的)!然後有兩堂中文,又係好悶,不過我坐係最前,so我冇得訓!!!放學去左澳數,走果時,同劉寶寶去左大興,唔好誤會,我同佢分開行既,不過我有用石仔整佢!
|