今日返到學校俾定d野人先,唔係就唔記得嫁啦!哈,做整hw,唔洗係學校到做!第1堂係eng,miss,你行係我後面,我好大壓力嫁!然後係週會,好多個F.2做prefect呀,想哈我呀!第3堂,maths,明晒啦!第4堂,中文,做corr暏,好快做完啦!之後同d人去食飯,好味呀,朱古力沙兵!第5堂係電腦,我又整到肥xx佢喊啦,刀味見過d人咁2喊嫁!第6堂,科學,又係果d野,煩,悶,噪咁啦!放學,係到等報紙敏走,佢要R.C!同豬屎&xxx佢地做hw,見到新人,識嫁,我話幫人就係幫佢,print中史暑期hw,下新人刀要做,kai嫁!之後同報紙敏&xxx走,係月台見甄好多人,一個二個刀係到整呢2個女仔,我刀有嫁!!!
|