今日冇食早餐就出左門口,因為唔想食d日日刀食既野!!!返到去,唔食住,刀味覺餓!哈哈,今日冇hw要交呀!第1堂係中文,好彩呀,冇問到我d注釋!!!第2堂係通識,講埋晒d exam既野,好驚呀!第3同第4堂刀係P.E堂,我又唔記得攞P.E 3啦!然後就食lunch,係學校食飯盒!!!返課室,陳xx比我地返到渣刀冇!!!第5堂,大口東,點解你可以咁煩嫁!!!第6堂,art堂,又要so我d畫工啦!!!放學,本來要去R.C,點知我唔洗去,報紙敏就可憐,要去!!!好啦,網上續龍開始啦,主題就係,大家知啦!
|