今日好早就去左搭車返學,冇約人,但係唔知why我會可以咁早嫁!去到月台,see到個小學同學,仲係咁,冇分別#w#返到學校,我特登去左大興到,去左ok,味食早餐呀!返到學校之後,同肥龍背書,好好笑嫁!第1堂係中文,背書,我好叻仔,我識晒呀!^u^第2堂係數學,超悶&仲有d瘀野,唔多講啦!第3&第4堂刀係d.t堂,好波呀,係茼hold王子教呀,以為佢好好人but原來係好煩嫁!食lunch,又落雨,又要迫住係學校到食!{SORRY呀!劉寶寶,唔知道佢地掗住d位嫁!}第5堂係通識,又係d價值觀!Last果堂係好悶既eng堂,計分game,勁高b,不過我刀有搶住去搭,咁我咪高b左@w@放學,個lai紅梅左住晒,中史科長做錯野仲要我地去受苦!果然係姓跟人,跟一世!煩xd!!!!!!!!!!!!!!!!
|