唔知點解,呢2日刀好早返學,咩唔知,因為有hw味做!!自問自答,我又傻左d啦,0知開心定唔開心好!第1堂,eng,1個字講晒啦!悶!!!然後係小息,死人楊x兒,仲有陳x揚,唔交中文hw!!!你知唔知(10-2=死得)嫁!!之後週會,灘大隻手攞珍寶珠,哈哈!!!第3堂,咩屎,好似又教新野啦,怕左個miss,一定要聽書!=.=第4堂,中文,miss用咪用唔用咪,係好大分別嫁,唔信就聽下啦!LUNCH,下,我果個係HELTHY午餐!!食完LUNCH就出左去打BADMINTON啦,打到死咁,早退得唔得呀!第5堂係電腦堂,教d野小學刀識啦,不過我唔記得!!\'o'/拉屎果堂,科學,係咁同大鼻反,不過miss問我野我刀識呀!!miss又冇晒計,我就最happy!!
|