今日好唔容易先可以返到學校,好迫呀!!!返到學校,做maths工作紙,thx你呀,張沛林,又幫我做左小小。早會,wanted做學生會,我已經投左大不同嫁啦,刀仲唔得?刀ok啦,有老師著校服!!!第1堂係music,做eng味做完既hw!第2堂,中史,串死miss!!第3堂,maths,冇講過野,quiz呀!!!第4堂,通識,好叻呀!!!lunch,唔見左個荷包,so盲地毯式搜索,搜到唔記得要同miss chau食lunch添(sorry呀,miss chau!!)lunch,就去左好ba ba到食,好趕呀!!!第5堂eng,唔開心,冇同miss chau食,自責緊自己!第6堂,好左d,刀係心情唔好!放學,留堂,高sir要我畫野,好想喊,畫左好多次刀唔得!*~*去R.C,去到刀完左啦,早知唔去啦,仲整到我要等埋報紙敏添呀!之後就同佢啦,b樑果d走,xxx攞左b樑個計數機,b樑佢喊啦>.<佢走左之後,我同b樑攞番!返到司令部,做hw,做做下,開電腦,同李家敏msn,我地刀覺b樑有d野,打左俾b樑,佢話遲d打俾我!(做左Dororo,佢唔記得要打電話俾我呀!!!)\\(火)~(火)//
|