| |
|
咁..今朝冇啦啦胃痛啵"所以就冇返喇XD
有D擔心佢TIM><"之後就訓啦~訓到差
唔多12點就起身*食野咁"跟住睇下NOW
啦..點知做柯南=[]=以前就好仲意的....
宜家仲意HALU]]>3<"睇完玩下電腦咁"
差唔多5點個陣,,佢ADD我"佢要同FD去買
野!!咁我就等到佢宜家囉>/\<///你比我知
道你食煙就死!!
希望我地真系做到啦*
|
|
此日期前最佳:2005-11-29 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
妖*今日好熱....朝早如果唔系見到某個仆街"
都唔駛咁早返到學校牙!!跟住早會個陣見到某
個人既背影..上台個陣懶系型咁"咁咪同牙魚話
佢囉..點知=[]="跟住LUNCH*倫倫買左朱古力
!!>3<我仲意牙"嘻*跟住個幾堂都唔錯!!唔會悶
死我的/\/\*放左學就同倫倫..肥善出MK..行街
*倫倫買左幾樣野好得意*好靚嫁*跟住食野....
6點到就返HMT喇"之後見到牙樂同牙PETE***
傾左陣就同媽咪過愛文"坐左陣就返過去喇=...]
點知見到牙哥..老公..牙樂佢地等緊車>3<"同老
公講完BYEBYE就返屋企喇"返到去飲完湯之後就
玩電腦..妖**今日已經見到個唔想見到既人!!宜
家又=[]="算..同倫倫傾電話/\/\* |
|
此日期前最佳:2005-11-28 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| |
|
今日一點先起身"跟住喂完個B食奶奶就食野*
之後睇"人細鬼壞"=[]=*睇完就做下D功課]]
跟住又煲碟....食完飯就沖涼~THEN同佢
煲粥啦.....陣間就訓喇"XD
|
|
此日期前最佳:2005-11-27 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 50 | »
|
|